MIJN 175e MARATHON - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu MIJN 175e MARATHON - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu

MIJN 175e MARATHON

Door: jan bogaard

Blijf op de hoogte en volg greet

04 November 2013 | Verenigde Staten, New York

Nadat wij om kwart voor zes werden opgehaald, gingen we met bussen naar de start..
De controle was nog erger dan op het vliegveld maar dat is logisch na het gebeuren in Boston vorig jaar.
Het start terrein is heel groot en er staan allemaal grote tenten,de helft is open dus het tocht er behoorlijk.
Wij waren daar om half zeven en de start was om half elf.
Het was heel koud de reisleiders hadden gezegd neem een stuk karton mee
daar kan je op zitten!Maar de security nam alle dozen in beslag vanwege veiligheidsredenen?Na lang wachten eindelijk naar de start en toen werd er nog een lied gezongen door een bekende zangeres maar ik weet niet hoe ze heette en wat ze zong ben ik ook vergeten..wel kreeg ik nog meer kippevel.
Alles bij elkaar was het een mooie marathon die ik niet snel zal vergeten.Op naar de 200!!!

Mijn eerste marathon was ook in New York,de eindtijd was toen 3.13 en nu 24 jaar later 4.13!!Toevallig he??

groet Jan












  • 04 November 2013 - 06:40

    Reint Scholten:

    Dag Jan,

    Proficiat met je 175e marathon. Wat een prestatie. Trouwens, wat een gedoe vooraf en zo lang wachten voordat je kunt starten. Dat is niet bevordelijk voor het lopen. Geniet de komende dagen nog even in Amerika. A.s. donderdag praten we wel bij.

    Groeten van Reint

  • 04 November 2013 - 06:52

    Hennie Heibrink:

    Gefeliciteerd met de 175 ste marathon...jammer dat het voor de start daar zo koud was, maar fijn dat je hem toch hebt uitgelopen!! Super, veel plezier en geniet er nog maar lekker van!!

    Groetjes, Hennie en Jan.

  • 04 November 2013 - 07:01

    Carolien:

    Ik heb diep respect voor je hoor! Ik zou het je niet nadoen. Wat zal het een geweldig gevoel zijn toen je de marathon had uitgelopen. Groetjes aan greet en tot gauw!

    Groetjes carolien

  • 04 November 2013 - 07:42

    Monique:

    Wat knap van je Jan. Heb je ervan kunnen genieten? De foto's zien er prachtig uit.

    Nu lekker uitrusten en tot snel!

    Groet, Monique

  • 04 November 2013 - 08:46

    Ton En Anneke:

    Fantastisch Jan, hebben heel veel respect voor je. Jammer dat jullie zo lang moesten wachten maar des te knapper dat je de marathon uitloopt. De volgende dan maar in 5.13?Hopen jullie binnenkort te zien en je verhaal/ ervaring te horen.
    Geniet de laatste dag, goede reis naar huis en de Greet de groetjes.
    Liefs,
    Ton en Anneke

  • 04 November 2013 - 11:53

    Willy Otten:

    Jan,
    Je kent me niet, maar ik ken Greet van aqua-joggen, dus de verhalen hebben wij wel gehoord.
    Gefeliciteerd met je 175ste marathon. Ik vind het heel knap, wat je gedaan hebt !
    Geniet lekker nog een paar dagen na samen met Greet !
    Hoor de verhalen van Greet wel, wanneer ze weer komt zwemmen.
    Heel goede reis terug naar huis.


  • 04 November 2013 - 12:05

    Kevin:

    Hah top! Mooie tijd ook :)

  • 04 November 2013 - 12:55

    Juliëtte:

    Hartstikke goed gedaan Jan!!
    Jammer dat het allemaal zo streng is maar voor de veiligheid zal het wel nodig zijn geweest!
    Geniet nog lekker van de rest van de dagen!!

    groetjes van Johan en Juliëtte

  • 04 November 2013 - 17:50

    Gera Meijer:

    Hoi Jan,
    Gefeliciteerd kanjer!
    Inderdaad op naar de 200!

    Goede thuisreis en tot ziens.

    Groet, Gera

  • 06 November 2013 - 15:40

    Jolanda:

    RESPECT!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

greet

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 14415

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 November 2013

Marathon New-York 2013

Landen bezocht: