DE MARATHON - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu DE MARATHON - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu

DE MARATHON

Door: greet bogaard

Blijf op de hoogte en volg greet

04 November 2013 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

Ja, vandaag was dus DE dag!!Jan moest om kwart voor 5 op staan en werd met de medelopers uit het hotel om kwart voor 6 opgehaald!
Hij was totaal niet zenuwachtig (wat wil je na 174 marathons...)en had lekker ontbeten met pancakes en gebakken eieren!

De supporters vertrokken om half 10 per metro naar het eerste kijkpunt.Jan startte om half 11 dus ik had uitgerekend dat hij toch wel na 3 uur langs dit eerste punt (27 km)moest komen.Dat zou dan half 2 moeten zijn..
Het was ook nog is een keertje gruwelijk koud en er stond een fiks noordenwindje.Niet fijn!Ik had gelukkig wat shirts over elkaar aangetrokken en mijn winterjas bij me.Wat een verschil met gister toen kon je wel naar het strand..
Uiteindelijk heb ik hem NIET zien langskomen dus voor niks 3 uur staan te bevriezen!!De sfeer is wel gigantisch hoor!!Die Amerikanen schreeuwen hun keel schor en de lopers vinden dit geweldig vooral als ze er bijna doorheen zitten!Op een zeker moment had ik in de gaten dat we elkaar waren misgelopen en ben toen met wat supporters meegegaan naar het 2e kijkpunt!!Dat was voor Jan het 40 km punt en ja toen heb ik hem gezien en hij heeft mij een kus gegeven.Dat doen alle lopers tijdens de NY marathon als ze hun vrouw langs de kant zien staan.
Normaal gesproken doet Jan dat niet hoor..kussen tijdens een marathon!Daar heeft ie dan helemaal geen zin in..
Maar oke, toen naar het gebied waar gefinisht werd.Daar aan gekomen was Jan al vertrokken met de bus naar het hotel.Vond ik niet zo erg hoor het was veel te koud om te wachten!
Zo ik ga nu een paar foto's plaatsen!
Jan zal hierna een klein verslagje schrijven van zijn marathon en de foto's plaatsen die hij tijdens de loop heeft gemaakt!

Vanavond krijgen we nog een klein feestje met buffet in de kelder van het Empire State Building!Apart he??

groet Greet


  • 04 November 2013 - 06:44

    Reint Scholten:

    Dag Greet,

    Wat weer een mooi verhaal. Zo beleven wij het ook een beetje mee op afstand. Wel bijzonder om te lezen dat Jan tijdens de marathon zijn vrouw kust -:) Ook leuk om zijn verslag van de marathon te lezen. Ik ga nu maar weer aan het werk. Veel plezier nog de komende dagen.

    Groeten van Reint.

  • 04 November 2013 - 11:23

    Sebastiaan :

    Leuk hoor. Jammer van het weer!!!!!

    Genie t nog ff lekker de laatste paar dagen, het gaat wel snel hoor.

    Groetjes sebas

  • 04 November 2013 - 13:00

    Juliëtte:

    Leuke foto's weer!
    Jammer dat het weer zo koud was , dan duurt wachten weer lang!
    Leuk dat de lopers hun vrouwen een kus geven onderweg!
    Die Jan , die deed het ook! Hi Hi.
    Geniet nog even lekker van jullie dagen en goede reis terug!

    Groetjes Johan en Juliëtte

  • 04 November 2013 - 21:15

    Arnold:

    Van harte dat je het weer geflikt heb je 175 e Marathon
    gr, Arnold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

greet

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 14425

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 November 2013

Marathon New-York 2013

Landen bezocht: