Schaatsen,shoppen en smullen... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu Schaatsen,shoppen en smullen... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van greet bogaard - WaarBenJij.nu

Schaatsen,shoppen en smullen...

Door: greet bogaard

Blijf op de hoogte en volg greet

03 November 2013 | Verenigde Staten, New York

The day before....

Vanmorgen direkt na het ontbijt zijn wij rustig naar Times Sguare gewandeld..Even lekker geshopt en wat leuke dingetjes gekocht.Daarna door gelopen naar Central Park.
Daar waren wij gisteren nog geweest, maar Jan wilde eigenlijk nog heel graag schaatsen.Dus door de bloedhitte naar de ijsbaan.Daar schaatsen gehuurd en ja hoor daar ging Jan..Ik heb heerlijk zitten zonnen daar..en foto´s gemaakt natuurlijk!
Vanavond uit eten geweest met een aantal mensen die morgen ook de marathon lopen..We kenden elkaar eigenlijk helemaal niet maar het was erg gezellig!!

Morgen de marathon want daar komen we eigenlijk voor...

Jan lopen en ik supporten!

Word een vermoeiend dagje dus nu slapen..

groetjes Jan en Greet

  • 03 November 2013 - 08:33

    Bennie De Vries:

    Goedemorgen Jan en Greet,

    Heel veel plezier en succes met de marathon. Geniet van de loop, maar ook van de stad met zijn inwoners.
    Ik wil volgend jaar mijn 200e marathon in Berlijn gaan lopen, echter ben er niet voor uitgeloot. Ik heb Berlijn al vanaf 1999 gelopen. Mijn 1e marathon was in NYC. Mijn 200e in NYC, na het lezen van dit verslag, zou ook leuk zijn. Ik ga straks om 11.00u een marathon lopen van DFW runners in Vries en ga maar denken aan de skyline die jij bij de start gaat zien. Greet geniet er ook van. En dit wat jullie nu doen, heb je mooi meegemaakt.

    Sportieve groeten,
    Bennie

  • 03 November 2013 - 10:12

    Lesley En Carolien:

    Hallo jan en greet.

    Leuke foto's allemaal! Hier met de kipjes gaat het goed. Lesley vind ze zo leuk. Als onze tuin groter zou zijn, had hij ook wel kippen gewild..haha. nog heel veel plezier daar en succes met de marathon.

    Groetjes van ons

  • 03 November 2013 - 11:28

    Kevin:

    Klinkt goed allemaal! Succes met supporteren en lopen :D

  • 03 November 2013 - 13:41

    ULLA:

    Hallo Jan en Greet,
    Vandaag de grote dag.
    Ik wens Jan veel succes en Greet veel kijkplezier en support.
    Samen genieten van dit evenement en van New York.
    Groetjes,
    ULLA

  • 03 November 2013 - 18:20

    Juliëtte:

    Hai Jan en Greet

    Leuk weer te lezen dat jullie het naar je zin hebben!
    Ik denk dat Jan nu aan het lopen is!
    Geniet er van en we horen wel weer hoe het gegaan is!

    Groetjes Johan en Juul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

greet

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 14429

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 November 2013

Marathon New-York 2013

Landen bezocht: